środa, 8 stycznia 2014

KOKARDKI


Jako, że ciężko było mi wstać na 8 na uczelnię po prawie 3 tygodniowej przerwie postanowiłam zrobić sobie jeszcze jeden dzień wolny. Ciesząc się wolnym przedpołudniem postanowiłam zmalować coś ciekawego i innego niż zwykle. 


Bazowym lakierem była piękna biel z różowymi drobinkami od Wibo (Uwielbiam ten lakier!), o którym pisałam tutaj. Kokardki i kreski wykonałam za pomocą wykałaczki przy użyciu lakieru od Wibo - Express Growth. 

Muszę szczerze przyznać, że coraz pewniej czuje się w zdobieniach i mam nadzieje, że częściej będę próbować nowych wzorów :)









9 komentarzy:

  1. podoba mi się ten wzorek na kciuku i serdecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. duzo się dzieje, ale nie jest przytłaczająco, super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie się bałam żeby nie wyszło wszystkiego za dużo.

      Usuń
  3. ekstra paznokcie, świetne są te kokardki

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczo dziewczęce! Faktycznie ten jaśniutki róż zasługuje na dużo uwagi bo fajnie wygląda w zdobieniach a sam również jest piękny :) Zdobienie bardzo ciekawe i oryginalne, fajnie wygląda!
    Cieszę się, że czujesz się pewnie. Czekam aż znowu czymś zaskoczysz! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo, opinię i podpowiedź :)