sobota, 19 kwietnia 2014

MYSECRET 3D GLITTER NAILS NR 1

No i jestem! Niestety przerwa w pielęgnowaniu paznokci potrwała znacznie dłużej niż przypuszczałam... Ale udało się! Paznokcie znowu są długie, twarde i gotowe do malowania :D

W międzyczasie minął rok istnienia mojego bloga. Cieszę się, że mogę się dalej tutaj rozwijać i że są osoby, które tu zaglądają i dodają mi motywacji. Dziękuję Wam. :)


Po tej długiej przerwie chciałam pokazać wam jedną z nagród, które udało mi się zdobyć w rozdaniu u Siouxie. Mowa tu o gliterze 3D od MySecret. Dzisiaj nr 1 - biały pyłek, który mieni się na wiele kolorów. Zauważycie tutaj złoty, niebieski, zielony - na prawdę piękne połączenie. Zresztą te z Was, które regularnie czytają mojego bloga wiedzą, ze jak mam do czynienia z brokatem lub innym świecidełkiem to już jestem  wniebowzięta ;)

Zdecydowałam się na położenie pyłku na biały lakier Safari, który już nie jeden raz chwaliłam za perfekcyjną pigmentację, a co za tym idzie świetne krycie. W ten sposób ozdobiłam paznokcie na kciuku i palcu serdecznym. Resztę pomalowałam lakierem Catrice Pimp My Shrimp nr 820, o którym pisałam tutaj. Na same końcówki dodałam delikatnie pyłku od MySecret.
Całość zobaczycie na zdjęciach.

Przy okazji życzę Wszystkim spokojnych Świąt! :)








6 komentarzy:

  1. fajny fajny jest ten brokacik :) Super wyglada, no i fajniutko polaczylas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię brokat na paznokciach do momentu zmywania. Dlatego raczej rzadko sięgam po takie dodatki do manicure. Ale kolorystyka ładnie się uzupełnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak ten brokat będzie wyglądał na kolorowych lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko fajnie połączone :) Bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo, opinię i podpowiedź :)