poniedziałek, 4 maja 2015

PIERRE RENE TOP FLEX NR 46 PLUS STEMPLOWE MOTYLE OD BPS


Do płytki BP-07 od Born Pretty Store podchodziłam kilka razy. Nie wiedziałam jak ugryźć wzory. Chociaz bardzo mi się podobały nie widziałam ich w żadnej wersji na paznokciach. Kiedy po raz pierwszy spróbowałam odbić wzór z motylami, tylko zniechęciłam się do dalszej zabawy. Wzór za mną chodził jednak cały czas i postanowiłam spróbować jeszcze raz. Tym razem się nie zawiodłam!


Lakier, który widzicie na paznokciach to Pierre Rene Top Flex Long Lasting. Nr 46 to delikatny róż, który ładnie kryje po dwóch warstwach i ma dosyć długi  pędzelek. 

Wzór został odbity lakierem Golden Rose nr 28. Na całość została położona warstwa topu Quick Dry, również od Golden Rose.







4 komentarze:

Dziękuję za każde słowo, opinię i podpowiedź :)