niedziela, 13 października 2013

ZAKUPY W NATURZE - PIASKI OD ESSENCE I MY SECRET

Odkąd kupiłam mój pierwszy piasek od My Secret >>>KLIK<<< nie potrafiłam zapomnieć o kilku innych, również piaskowych lakierach. Gdy zobaczyłam pudrowy róż od Essence i mieniący się granat od My Secret, wiedziałam, ze w końcu będą moje. 

Essence, Colour&Go, Sparkle Sand Effect, #163 'Hey, nude!'- 6,99 zł/8ml





My Secret, Sandy Nail Polish, #172 'Blue Sparks' - 7,99zł/10 ml



Przy okazji chciałam podziękować Patrycji za motywację do częstszych wpisów! :* :)

8 komentarzy:

  1. ten ciemny piasek z My Secret musi być niesamowity na pazurkach:)
    Musze powiększyć moją piaskową kolekcję-mam tylko jeden biały piasek .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie z chęcią zakupiłabym biały piasek! :)

      Usuń
  2. Piaski od My Secret wyglądają cudownie w buteleczkach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie tylko w buteleczkach :D Czaję się jeszcze na fioletowy, bo nie daje o sobie zapomnieć!

      Usuń
  3. Kochana, nie trzeba dziękować! :*
    Musisz koniecznie pokazać nam jak najszybciej te lakiery na pazurkach i powiedzieć jak się sprawują :D Już widzę, że granat bardzo polubię!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiedziałam że są piaski z Essence :P jutro się przejdę do Natury i zobaczę jak to wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  5. pokazuj my secret na pazurkach, jestem go ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo, opinię i podpowiedź :)