czwartek, 13 listopada 2014

PACZUSZKA OD BORN PRETTY STORE - PŁYTKI DO STEMPLI

Hej :)
Parę dni temu pisałam Wam o paczuszce od sklepu Born Pretty Store, która dotarła do mnie po ponad 3 miesiacach. Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować płytki, które dostałam w następnej przesyłce, która trwała w tym przypadku niecały miesiąc. 

Przy kolejnej rozmowie z Alison mogłam wybrać 4 rzeczy. Skupiłam się tym razem na płytkach. Wybrałam dwie z motywem kwiatów oraz dwie świąteczno-zimowe.

1. Płytka nr. BP-07 (sklep)
Kwiatki, wzorki, motyle, więc jest w czym wybierać. Myślę, że w przypływie weny twórczej można za pomocą tej płytki wyczarować coś ciekawego.

2. Płytka BP-01 (sklep)
Typowo świąteczna płytka. Na nią najbardziej czekałam. Już nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła zrobić prawdziwe świąteczne zdobienie. I to pewnie nie jedno. Mamy tutaj do wyboru choinki, mikołaje, śnieżynki i renifery <3 Czego chcieć więcej ?:D

3. Płytka BP-09 (sklep)
Tutaj też są kwiatki i inne wzorki. Ciekawa jestem jak będą wyglądać na paznokciach. Myślę, że te wzory najlepiej wyglądały by w jakimś neonowo-czarnym połączeniu. 

4. Płytka QA86 (sklep)
Płytka ma i śnieżki i serca, więc będzie można wykorzystać ją nie tylko w okresie świątecznym, ale też np podczas Walentynek. Mam nadzieję, że śnieżki będą się dobrze odbijać :D

No i teraz pytanie, którą płytkę wypróbować jako pierwszą? Chciałabym już stemplować renifery, ale chyba jest na to ciut za wcześnie:D Więc która?

P.S.: Pamiętajcie o 10% zniżce w sklepie na hasło PPSG10 


2 komentarze:

  1. super wzorki, szczególnie te świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja próbowałabym stemplować motyle w jakimś jesiennym zestawieniu kolorystycznym. Może wyjść ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo, opinię i podpowiedź :)