wtorek, 23 grudnia 2014

CHOINKOWE PAZNOKCIE Z PŁYTKĄ BP-01 OD BORN PRETTY STORE

Dzisiejsza płytka zachwyca pewnie nie tylko mnie. Widziałam ją już u wielu z Was i jedno jest pewne - z tą płytką można wyczarować cudownie świąteczno-zimowe zdobienia.

Ja dzisiaj chcę Wam pokazać moje choinki i renifery. Te dwa wzory podobają mi się najbardziej. Prócz tego znajdziecie tutaj też Mikołaje, dzwonki oraz inne reniferowe i choinkowe wzory. Moja płytka to BP-01 i różni się odrobine od tej nazwanej 'Born Pretty 01'. Konkretnie na mojej jest choinka  na tej drugiej jest czapka Mikołaja. Dla mnie bez różnicy, bo żadne z nich mi się chyba nie przyda. 

Musicie wybaczyć mi, że już na kolejnych paznokciach mam Wibo Extreme Nails 400, ale dawno mi się nie spodobał żaden lakier tak bardzo jak ten. Zazwyczaj mam tak, że dany kolor mi się podoba, ale i tak użyje go dopiero następny raz za kilka miesięcy. A tą biel mogłabym nosić cały czas! Macie tak z jakimś lakierem? :D

Wracając do zdobienia... No więc biel jako tło, na to zielone choineczki, do których użyłam lakier Manhattan Quick Dry, a brokat to top od h&m oraz Nail Art od Sensique nr 321. Całość utrwaliłam topem od Golden Rose Quick Dry.

Wesołych Świąt!



Pamiętajcie, że z kodem PPSG10 macie 10% zniżki na zakupy na Born Pretty Store.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo, opinię i podpowiedź :)