sobota, 20 grudnia 2014

ŚWIĄTECZNE PAZNOKCIE Z NAKLEJKAMI WODNYMI


Pamiętacie jak wspominałam o tym jak obkupiłam się naklejkami wodnymi na allegro? Dzisiaj przyszedł czas na zaprezentowanie jednego ze wzorów, idealnego na tą porę roku. Na małym arkuszu znalazło się całkiem sporo świątecznych wzorów. Są tutaj i bałwany i mikołaje i urocze renifery czy pingwiny. 


Lakier, który użyłam to uwielbiany przeze mnie Wibo Extreme Nails nr 400, już kiedyś pokazywany na blogu. Uwielbiam go, no po prostu uwielbiam! Na niego nałożyłam dwa topy - Glitter Nail Polish od H&M oraz WOW effect matte glitter nr 3 od Wibo. 

Całość przypomina mi trochę brokatowe bombki na choinkę. Bardzo fajnie nosiło mi się to zdobienie i szkoda, że takich motywów nie można nosić cały rok.







2 komentarze:

  1. Naklejki wodne? Pierwsze słyszę, ale zaraz sobie je ogarnę, bo twoje mi się bardzo podobają :D

    SYPAAA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. super naklejki :) podoba mi się sposób rozłożenia brokatu na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo, opinię i podpowiedź :)