poniedziałek, 24 czerwca 2013

CHOMIK TU, CHOMIK TAM... CZYLI CHOMIKOWE MANI ;)

Od dawna jestem zafascynowana wszelkimi zwierzęcymi mani. Jednak uważałam, że sama nie dam rady nic tak pięknego zmalować. Sesja się skończyła, mam więcej czasu to i, w końcu, postanowiłam spróbować swoich sił w 'chomikowych' pazurkach. Co więcej nie było to takie trudne jak przypuszczałam :)

Do wykonania chomikowych paznokci użyłam:
- Odżywki diamentowej od  Eveline
- Biały Extreme Nails nr 400 od Wibo
- beżowy Dor z nr 13/1
- czarny Dor z nr 44
- Top Coat Gel Look od Golden Rose (Niestety rozmazał trochę chomiczki :( )


Jak oceniacie mój debiut w tego typu zdobieniach? Podoba się Wam?  

 Lewa dłoń:







Jest i prawa dłoń :)

15 komentarzy:

  1. Słodkie chomiczki! :3 Szkoda tylko, że top trochę je rozmazał :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Na topy nic się nie poradzi, one chyba zawsze będą rozmazywać! Kiedyś pół dnia czekałam żeby użyć topa a i tak rozmazał jak chciał - od tamtej chwili się nie przejmuję :D

    Chomiki słiciaki! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy przeczytałam tytuł, ot nie mogłam sobie tego wyobrazić... ale jak widać moja wyobraźnia jest ograniczona skoro Tobie się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne chomiki, te uśmiechnięte mordki od razu wywołują uśmiech na twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ojaa ale słodkie ;D świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne misiaczki, piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie słodziutkie ;) Chomik podobny do mojego chomika Miksera ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te "zaglądające" zza paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudne :D myślałam że to boberki :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha! Świetny pomysł na zdobienie! Naprawdę, jestem pod wielkim wrażeniem :D śliczne <3
    Lex
    Zapraszam również do siebie: http://nail-art-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo, opinię i podpowiedź :)