wtorek, 5 listopada 2013

BIAŁY SAFARI W TOWARZYSTWIE BROKATU

Dzisiaj na szybko prezentuje wam mojego białego ulubieńca - Safari, Trendy Colour w towarzystwie brokatowego DORa.




Safari, Trendy Colour! - Kolor biały
Do pełnego krycia wystarczą dwie cienkie warstwy. Czas schnięcia zależny od grubości warstw, chociaż muszę przyznać szczerze, że parę razy mimo cienkich warstw, lakier dosyć długo schnął. Na paznokciach utrzymuje się kilka dobrych dni. Lakier nie posiada żadnych drobinek czy refleksów  ot taka zwykła biel.Co więcej, za 12 ml zapłacimy ok 3 zł.


DOR, nr 214
Jako, że lubię błyskotki na paznokciach, na pomalowane już  na biało paznokcie, nałożyłam  brokatowy lakier od firmy DOR. Prawda jest taka, że spełnia on raczej rolę topu niż lakieru, ale w tym przypadku nie jest to minusem. Jak zwykle, lakiery tej formy schną bardzo szybko, wystarczy parę minut i paznokcie gotowe. Gdy kupowałam ten lakier, byłam przekonana, że płatki brokatu są złotawe. Na paznokciach okazało się, ze wiecej tam niebieskich i fioletowych refleksów, niż złota. Drobinki mienią sie na różne kolory w zależności od kąta i światła. Za to maleństwo zapłacimy ok 3 zł/5ml

Jak wam się podoba cały efekt? 





7 komentarzy:

  1. Ciapkowe takie :D Bardzo lubię przełamywać jeden kolor lakieru jakimś ciekawym topem. Tutaj biały Safari (jeden z moich ulubionych lakierów!) pięknie wygląda z brokacikiem :) Ale mój schnął dość szybko... nie wiem czemu Twój nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój schnie tak jak mu się chce ;d Ale nie mam z nich większych problemów, może po prostu za grube warstwy nakładałam :)

      Usuń
  2. bardzo ładnie wygląda :D ja ostatnio szaleję na punkcie białych paznokci , ale z jakimiś dodatkami ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również lubie brokaty :) z tym że ja nałożyłambym ciemniejszą bazę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladnie to wygląda, skojarzyło mi się z płatkami śniegu :d

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe połączenie, kolor glitteru pewnie zależy też od bazy - przynajmniej tak wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo, opinię i podpowiedź :)