niedziela, 17 listopada 2013

RÓŻE I SERCA - MIYO, LIL GIRL # 120 // NIEKOSMETYCZNA NOWOŚĆ


Jako, że dzisiaj miałam pierwszą w miarę wolną od wszelkich obowiązków niedziele, postanowiłam na spokojnie spróbować zmalować coś bardziej ambitnego niż zwykle. 



Różyczki chciałam namalowac już kilka razy, ale za każdym razem rezygnowałam, twierdząc, ze nie dam rady. Do tego sercowe końcowki paznokci. A wszystko na pieknym fiolecie od MIYO - Lil Girl nr 120.

Sam lakier ma wszytsko co potrzeba. Ładnie kryje, szybko schnie i pieknie wygląda. Co więcej zauważyłam, ze lakiery od MIYO mają mniej intensywny zapach.

Zapraszam do oglądania zdjęć :)




prawa dłoń

prawa dłoń


Lakiery użyte do mani 

Dodatkowo chciałam Wam pokazać mój ostatni łup niekosmetyczny. Nigdy tutaj o tym nie wspominałam, ale jeśli chodzi o pierścionki, kolczyki i wisiorki to jestem totalną maniaczką. W związku z tym nie moglam przejść obojętnie obok pierścionka-zebry. ;)
(Jakby ktoś był zainteresowany, to aktualnie w Carry pierścionki te są przecenione z 29,99 zł na 14,99 zł)



8 komentarzy:

  1. różyczki bardzo mi sie podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Różyczka wygląda ślicznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bałam się, że nic z nich nie wyjdzie ;)

      Usuń
  3. super kolorki i urocze zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe zdobienie, a kolorek uroczy, taki w moim klimacie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama słodycz na paznokciach! :) Różyczki bardzo fajnie się udały.

    A pierścionek niesamowicie oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo, opinię i podpowiedź :)