wtorek, 12 listopada 2013

ESSENCE NAIL COLOUR 3 - MIDNIGHT DATE NR 01 // NOWY WYGLĄD BLOGA

Ten lakier chciałam już dawno zaprezentować na blogu, ale gdzieś mi się zapodziały zdjęcia. Ostatnio przez przypadek na nie natrafiłam więc oto jest Midnight Date od Essence.
Kupiłam ten podwójny lakier po śmiesznej cenie, bo 1,99 zł pod koniec sierpnia, kiedy w Naturze były wyprzedaże kolekcji. Zaintrygował mnie swoim kolorem i głębią  poza tym ciekawa byłam połączenie tych dwóch lakierów.
Oba lakiery się od siebie różnią mimo praktycznie identycznego koloru. 


1. Jedna z końcówek posiada granatowy lakier, którego wystarczy jedna warstwa aby paznokcie były w pełni pokryte. faktem jednak jest, że przy dwóch warstwach kolor wygląda po prostu lepiej. Lakier szybko schnie i posiada piękne migoczące drobinki. Jedynym minusem jest, ze trochę farbuje skórki. 






2. Po drugiej stronie mamy równie intensywny granatowy kolor. Niestety jako lakier średnio się sprawdza. Bardziej nazwałabym go topem, bo kryje prawie wcale, ale na innych lakierach wygląda na prawdę imponująco. Również szybko schnie i nie ma z nim problemów. Posiada większe i mniejsze drobinki brokatu, które tworzą swego rodzaju efekt galaxy. Na białym lakierze widać jednak, że wpada bardziej we fiolet niż w granat.



Podsumowując, oba lakiery maja coś w sobie. Pierwszy pięknie kryje i daje idealny błysk, natomiast drugi dodaje tajemniczości i jeszcze bardziej rozświetla paznokcie. Jak dla mnie bomba!







Top na białym tle 
Top na białym tle 



Dodatkowo chciałam Wam powiedzieć o zmianie wyglądu bloga. Zawsze podobały mi się te w kolorze bieli i teraz mam właśnie taki. Dodałam też nowe strony, zmieniłam układ całego bloga i generalnie wszystko uporządkowałam. Poniżej dla porównania główka grafika przed i po.

Przed:

 Po:

Co uważacie? Zmiana na lepsze, czy wręcz przeciwnie?







8 komentarzy:

  1. Ale przepiękne granaty widzę! Zarówno kryjący lakier jak i migoczący top bardzo mi się podobają :) Próbowałaś tego topu na inne lakiery? Jestem bardzo ciekawa jak na bieli się prezentuje!

    Zmiany zdecydowanie na lepsze! Już Ci pisałam, że jest bardziej przejrzyście i duużo lepiej mi się czyta <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bieli wygląda bardziej na fiolet. Mam gdzieś takie zdjęcie to zaraz wrzucę :)

      Usuń
    2. Bardzo delikatnie to wygląda na białym tle. Takie prawie niewidoczne, dyskretne. Muszę poszperać w następnych wyprzedażach i skusić się na takie podwójne cudo :)

      Dziękuję za fotki :*

      Usuń
  2. zgrany duet :) ja nie mogę sobie darować, że przegapiłam tą wyprzedaż, a naturę mam pod nosem :/
    nowy wygląd na plus, jedynie baner wydaje mi się za wielki - za dużo przestrzeni jest jak dla mnie nad i pod nim, mam dość duży monitor przy komputerze stacjonarnym i jak wchodzę to widzę tylko nagłówek i menu. Ale jeśli Tobie się tak podoba to jest najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie tak specjalnie z ta przestrzenią ;D Dziękuję za szczerą opinię :)

      Usuń
  3. Na ciemnym lakierze podkładowym daje świetny efekt ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo, opinię i podpowiedź :)